MATO Κοσμήματα & Αξεσουάρ

Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές εντός Ελλάδος

Πώς να επιστρέψετε ένα προϊόν

Δεχόμαστε επιστροφές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς με την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα είναι άθικτα και η συσκευασία δεν έχει καταστραφεί. Εκτός από την περίπτωση στην οποία τα προϊόντα έχουν κάποιο ελάττωμα, τα έξοδα αποστολής επιστροφής καλύπτονται από τον πελάτη. Εάν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, δεν θα γίνονται δεκτές επιστροφές. Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη ότι η επιστροφή ενός ελαττωματικού προϊόντος υπόκειται σε επαλήθευση και επιβεβαίωση του ελαττώματος από τον επίσημο αντιπρόσωπο ή κατασκευαστή.

Πριν από οποιαδήποτε επιστροφή, επικοινωνήστε μαζί μας.

Τηλεφωνικά: (+30) 2661 035011

Μέσω email: contact@matojewellery.gr

Ελαττωματικά ή λάθος προϊόντα

Εάν τα εμπορεύματα είναι ελαττωματικά ή παρουσιάσουν πρόβλημα εντός της περιόδου εγγύησης, επικοινωνήστε μαζί μας με λεπτομέρειες σχετικά με το σφάλμα. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να διασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα σας θα επιστραφούν σε εμάς για επισκευή – ή θα σας προσφέρουμε τη δυνατότητα αντικατάστασής τους εάν η επισκευή δεν είναι δυνατή.

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιοδήποτε θέμα αντιμετωπίσετε με την παραγγελία σας στο contact@matojewellery.gr.

Επιστροφές εκτός Ελλάδος

Πώς να επιστρέψετε ένα προϊόν

Δεχόμαστε επιστροφές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς με την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα είναι άθικτα και η συσκευασία δεν έχει καταστραφεί. Εκτός από την περίπτωση στην οποία τα προϊόντα έχουν κάποιο ελάττωμα, τα έξοδα αποστολής επιστροφής καλύπτονται από τον πελάτη. Εάν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, δεν θα γίνονται δεκτές επιστροφές. Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη ότι η επιστροφή ενός ελαττωματικού προϊόντος υπόκειται σε επαλήθευση και επιβεβαίωση του ελαττώματος από τον επίσημο αντιπρόσωπο ή κατασκευαστή.

Πριν από οποιαδήποτε επιστροφή, επικοινωνήστε μαζί μας.

Τηλεφωνικά: (+30) 2661 035011

Μέσω email: contact@matojewellery.gr

Ελαττωματικά ή λάθος προϊόντα

Εάν τα εμπορεύματα είναι ελαττωματικά ή παρουσιάσουν πρόβλημα εντός της περιόδου εγγύησης, επικοινωνήστε μαζί μας με λεπτομέρειες σχετικά με το σφάλμα. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να διασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα σας θα επιστραφούν σε εμάς για επισκευή – ή θα σας προσφέρουμε τη δυνατότητα αντικατάστασής τους εάν δεν είναι δυνατή η επισκευή.

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιοδήποτε θέμα αντιμετωπίσετε με την παραγγελία σας στο contact@matojewellery.gr.



Μετάβαση στο περιεχόμενο